Σελίδες

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Πάει φαντάρος ο Βιντιάδης!



Με ανακοίνωσή του ο Δημήτρης Βιντιάδης διέψευσε το δημοσίευμα για την ύπαρξη πλαστών εγγράφων για να μην πάει φαντάρος. Μάλιστα ο ίδιος τόνισε πως τον επόμενο μήνα θα παρουσιαστεί για  την εκπλήρωση των στρατιωτικών του καθηκόντων.


Το ΕΘΝΟΣΠΟΡ είχε σήμερα δημοσίευμα ότι ο Δημήτρης Βιντιάδης με πλαστά δικαιολογητικά αποφεύγει τη στράτευση. Ο ίδιος έστειλε απάντηση διαψεύδοντας το δημοσίευμα και τονίζει ότι έρχεται η ώρα που θα κάνει τη στρατιωτική του θητεία!


Αναλυτικά η επιστολή Βιντιάδη:


«Σε απάντηση του από 10/4/2013 δημοσιεύματος της εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ» με τίτλο «Βιντιάδης … Σιγκαπούρης», δηλώνω τα κάτωθι:


1. Γεννήθηκα και κατοικώ μόνιμα στην Ελλάδα και ουδέποτε δήλωσα κάτοικος εξωτερικού.


Ύποπτος για πλαστογραφία ο Βιντιάδης!
2. Αγνοώ την ύπαρξη των εγγράφων που αναφέρονται στο άκρως προσβλητικό και δυσφημιστικό σε βάρος μου ως άνω δημοσίευμα και δεν έχω καμία απολύτως σχέση με την σύνταξη ή προσκόμισή τους ενώπιον οποιασδήποτε Αρχής.

3. Δεν απέφυγα την εκπλήρωση των στρατιωτικών μου καθηκόντων, αντίθετα, αναμένω να εμφανισθώ εντός του μήνα Μαΐου 2013, σε όποιο σώμα ή μονάδα κληθώ για να υπηρετήσω την πατρίδα μου.

4. Θεωρώ κάθε άλλο παρά τυχαία την εμπλοκή του ονόματός μου σε ένα δήθεν «σκάνδαλο», με το οποίο ουδεμία σχέση έχω, κατά την κρίσιμη αυτή περίοδο, ενώ το όνομα της οικογένειάς μου έχει συνδεθεί με ενδεχόμενη αγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ.

Υπό το πρίσμα των ανωτέρω, καλώ την εφημερίδα EΘΝΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ, καθώς και κάθε άλλο μέσο που αναπαρήγαγε αντιδεοντολογικά και χωρίς την παραμικρή έρευνα ή διασταύρωση το ψευδέστατο, συκοφαντικό και άκρως προσβλητικό της τιμής, της υπόληψης και της προσωπικότητάς μου δήθεν «ρεπορτάζ», να ανακαλέσει άμεσα.

Σε κάθε περίπτωση, επιφυλάσσομαι να ασκήσω, δια των συνηγόρων μου Ελίζας Βόζεμπεργκ, Γιαννουλίδου Αναστασίας και Βίκτωρα Παππά κάθε νόμιμο δικαίωμά μου για να προστατευθώ από αυτήν την άδικη, άνανδρη και κακόβουλη επίθεση.

Αθήνα, 10/04/2013

Δημήτρης Βιντιάδης»

gazzetta.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου