Σελίδες

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Αποχωρεί από τη Λα Κορούνια ο Βαλερόν!


Αν και δεν ήταν το καλύτερο φινάλε, μετά τον υποβιβασμό της ομάδας, ο Χουάν Κάρλος Βαλερόν ανακοίνωσε πως αποχωρεί από τη Ντεπορτίβο Λα Κορούνια ύστερα από 13 σερί χρόνια! 

Η «σημαία» δεν θα βρίσκεται από του χρόνου στον ιστό της! 

Ο Χουάν Κάρλος Βαλερόν, ο «στρατιώτης» της Ντεπορτίβο Λα Κορούνια τα τελευταία 13 χρόνια, ανακοίνωσε με δάκρυα στα μάτια πως από τη νέα σεζόν δεν θα είναι στο σύλλογο της «καρδιάς» του.

Ο 37χρονος Ισπανός τόνισε πως αισθάνεται κουρασμένος από τα τελευταία χρόνια του στην «Ντεπόρ» και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο ακόμα και να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, κάτι που θα αποφασίσει οριστικά τις προσεχείς εβδομάδες. 

Πήγε στο «Ριαθόρ» το 2000 και μέχρι σήμερα δεν την εγκατέλειψε ποτέ, αφού την ακολούθησε και στη δεύτερη κατηγορία το 2011, όπου και την βοήθησε να επιστρέψει ένα χρόνο αργότερα. Βέβαια, το «αντίο» του δεν ήταν το ιδανικό, αφού συνοδεύτηκε με το νέο υποβιβασμό της Λα Κορούνια στη Segunda Division. Σε αυτά τα 13 χρόνια πανηγύρισε ένα Κύπελλο Ισπανίας το 2002, καθώς και δύο Σούπερ Καπ (2000, 2002). 

«Δεν είναι η καλύτερη βραδιά, αλλά είμαι εδώ (στη συνέντευξη Τύπου) για να σας πω, πως ήρθε η στιγμή να αποχωρήσω από την Λα Κορούνια. Δεν ξέρω ακόμα αν θα αποσυρθώ από την ενεργό δράση, θα το σκεφτώ τις προσεχείς εβδομάδες. Το μόνο σίγουρο είναι πως φεύγω από την Ντεπόρ, τα τελευταία χρόνια ήταν πολύ κουραστικά για μένα. Δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω στο μέλλον. Τα τελευταία τρία χρόνια ήταν τόσο συναρπαστικά. Υποβιβασμός, άνοδος και φέτος μάχη μέχρι το τελευταίο παιχνίδι. Έφτασα στα όριά μου. Η ομάδα θα είναι για πάντα στην καρδιά μου και θα είμαι ευγνώμων για όσα μου προσέφερε. Ίσως επιστρέψω και στο μέλλον. Ο κύκλος μου ολοκληρώθηκε, όμως η Ντεπόρ θα συνεχίσει να υπάρχει. Χρειάζονται άνθρωποι με δύναμη και ενέργεια αυτή τη στιγμή», τα λόγια του Βαλερόν. 

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου