Σελίδες

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

«Το παιχνίδι δεν παίζεται επί ίσοις όροις»!


Ο Γιώργος Μπαρτζώκας εξαπέλυσε επίθεση κατά της διαιτησίας κι εξέφρασε τον εκνευρισμό του ίδιου και των παικτών του για τις αποφάσεις τους στη νέα ήττα απ' τον Παναθηναϊκό στο Ο.Α.Κ.Α. (63-52).

«Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό και στον κόουτς (σ.σ. Πεδουλάκης) για τη νίκη. Κάναμε προσπάθεια μέχρι τέλους. Έχω μεγάλο σεβασμό στο ελληνικό μπάσκετ, απ' το οποίο προέρχομαι, στον Παναθηναϊκό και στην ομάδα μου. Θα κάνω ερωτήσεις, που προφανώς δεν έχουν απάντηση. Για ποιο οι διαιτητές καθυστέρησαν να βγουν 5 λεπτά στο ημίχρονο, όταν τους περίμενε όλο το γήπεδο. Εμείς ξέρουμε γιατί, το παραδέχθηκαν. Γιατί άλλαξαν λόγο που σφύριζαν; Γιατί απ' την επιστροφή μας απ' το Λονδίνο έχουμε δεχθεί 10 τεχνικές ποινές στις σειρές με Απόλλωνα Πατρών, Α.Γ.Ο.Ρ. και Παναθηναϊκό.

Γιατί δε μέτρησε το "γκολ"-φάουλ του Χάινς, που είναι καθαρά εμπρόθεσμο. Μετά είχαμε επίθεση Σπανούλη κι αντί να πάει στους 3 πόντους πήγε στους 8 πόντους. Αν η καθυστέρηση έπαιξε ρόλο στον τρόπο που σφύριζαν... Θα μου επιτρέψετε, τα θεωρώ σγμαντικά» είπε στη συνέντευξη Τύπου ο προπονητής του Ολυμπιακού και συνέχισε στο ίδιο ύφος: «Αν εσείς βλέπετε ότι ο Παναθηναϊκός δε διαμαρτύρεται ή ο πάγκος του δε μιλάει στους διαιτητές και στην πρώτη δική μας αντίδραση δεχόμαστε τεχνική ποινή είναι κάτι που πρέπει να εξεταστεί απ' το ελληνικό μπάσκετ κι απ'αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις».

«Παίζει πάντα κι ο αντίπαλος. Ένας απ' τους καλύτερους παίκτες μας καθόλη τη σειρά με την Εφές, ο Έισι (σ.σ. Λο), ήταν έτοιμος να λιποθυμήσει στο ημίχρονο, γι' αυτό και δε χρησιμοποιήθηκε περισσότερα από 2 λεπτά στο δεύτερο ημίχρονο. Εννοείται είναι πάρα πολύ σοβαρή η απουσία του. Δεν ξέρων αν οι παίκτες έχουν αδειάσει, είναι πολύ δύσκολο, δε μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα. Κι εγώ αναρωτιέμαι. Αυτοί ισχυρίζονται ότι το παιχνίδι δεν παίζεται επί ίσοις όροις, τους δημιουργείται εκνευρισμός. Έτσι είπαν για το δεύτερο ημίχρονο» συμπλήρωσε, πριν επιστρέψει στο θέμα των διαιτητών: «Τους είπα "Γιατί αλλάξατε τρόπο που σφυρίζετε;", μου απάντησαν "Δεν αλλάξαμε, συνεχίζουμε όπως σφυρίζουμε". Μου το 'παν κι οι τρεις. Τώρα αν το διαψεύσουν... Εγώ σας το λέω ξεκάθαρα».

Λίγο πριν ολοκληρώσει την ομιλία του, αντέδρασε στο χτύπημα του χεριού στο τραπέζι από πλευράς Αργύρη Πεδουλάκη και του είπε: «Αν ενοχλείσαι, να σταματήσουμε να συζητάμε. Σέβομαι κι εσένα και το ελληνικό μπάσκετ. Είναι κάτι που πρέπει να το πούμε. Εγώ δε μπορώ να μπω στο μυαλό τους. Προσπαθώ να τους κρατήσω ήρεμους, συγκεντρωμένους, εγώ δεν το καταφέρνω».

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου