Σελίδες

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Ανακοίνωσε Στεκέλενμπουργκ η Φούλαμ


Στην ανακοίνωση της απόκτησης του Μάαρτεν Στεκέλενμπουργκ προχώρησε η Φούλαμ. Ο Ολλανδός τερματοφύλακας υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας τεσσάρων ετών.

Παίκτης της Φούλαμ θα είναι για τα επόμενα τέσσερα χρόνια ο Μάαρτεν Στεκέλνμπουργκ. Ο 30χρονος, μετά από τη διετή παρουσία του στη Ρόμα, ανακοινώθηκε από τους «κότατζερς» μέχρι το 2017, επιβεβαιώνοντας τη φημολογία των περασμένων ημερών. Το deal ανάμεσα στους δύο συλλόγους ολοκληρώθηκε έναντι 4.5 εκατομμυρίων ευρώ. 

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στη Φούλαμ και που έχω τακτοποιήσει τα πράγματα τόσο νωρίς. Πλέον μπορώ να συγκεντρωθώ στην προετοιμασία για το πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς. Επίσης, είναι πολύ καλό που θα ξανασυνεργαστώ με τον Μάρτιν, καθώς ξέρει τις ικανότητές μου και ανυπομονώ να ξεκινήσω προπονήσεις» ήταν τα πρώτα λόγια του διεθνή, με τη φανέλα της Ολλανδίας, πορτέρο. 

Από την πλευρά του, ο προπονητής της Φούλαμ, Μάρτιν Γιόλ, ανέφερε: «Ο Μάαρτεν είναι ένας πολύ καλός τερματοφύλακας, τον οποίο ξέρω πολύ καλά από την κοινή μας θητεία στον Άγιαξ. Είμαι σίγουρος πως θα τα πάει καλά στην Αγγλία. Αποτελεί μια εκπληκτική προσθήκη για τον σύλλογο, δίπλα στους υπόλοιπους ταλαντούχους τερματοφύλακες που έχουμε και είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την απόκτησή του». 

england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου