Σελίδες

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Επίσημα Πολίτης ο Φερναντίνιο


Η Μάντσεστερ Σίτι ανακοίνωσε την απόκτηση του Βραζιλιάνου μέσου από την Σαχτάρ Ντόνετσκ. «Είναι όνειρο».

Αν και στο site των Citizens δεν γίνεται αναφορά στο ποσό που δαπανήθηκε για την απόκτησή του, έγινε σε αυτό της Σαχτάρ. Οι Ουκρανοί ανακοίνωσαν ότι πήραν από την Σίτι 40 εκατ. ευρώ (!!!) για τον Φερναντίνιο ο οποίος πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις και από τη νέα σεζόν θα φορά τη φανέλα με το «25» στην πλάτη. Ακολουθούν οι πρώτες του δηλώσεις.

«Είναι μία αλλαγή, μία πρόκληση και μία πρόκληση την οποία περίμενα. Το να παίξω στην Premier League με την Σίτι είναι ένα όνειρο.

«Η φιλοδοξία μου είναι να κατακτήσω τίτλους, η ομάδα είναι πολύ δυνατή, όπως είναι και ο σύλλογος και οι οπαδοί. Επαγγελματικά, αυτό είναι εκπληκτικό. Με κάνει πολύ ευτυχισμένο που θα παίξω σε ένα τεράστιο κλαμπ σε ένα τεράστιο πρωτάθλημα. Ελπίζω να μπορέσω να ανταποδώσω στην Σίτ, ό,τι έκανε για μένα.

Γνωρίζω ότι θα αντιμετωπίσω ανταγωνισμό, όμως είμαι προετοιμασμένος για αυτό. Κάθε παίκτης σε υψηλό επίπεδο συναντά ανταγωνισμό και πρέπει να ανταποκριθεί και εγώ είμαι έτοιμος να το κάνω. Ξέρω πολλά για την Σίτι. Από τότε που εξέφρασε ενδιαφέρον για μένα, έχω αρχίσει να μαθαίνω».

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου