Σελίδες

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Τόρες: «Δεν θέλω Μπαρτσελόνα»


Αρνητικός στο ενδεχόμενο να μετακομίσει στη Μπαρτσελόνα εμφανίστηκε ο Φερνάντο Τόρες, ελπίζοντας πως ο Μουρίνιο μπορεί να τον κάνει τον καλύτερο επιθετικό του κόσμου.

Ξεκάθαρη θέση στα σενάρια που τον ήθελαν να βρίσκεται στο στόχαστρο των Καταλανών πήρε ο Ισπανός στράικερ σε συνέντευξή του στην «As». Ο «Ελ Νίνιο» δήλωσε πως θέλει να παραμείνει στους κατόχους του Γιουρόπα Λιγκ, ώστε να ξαναβρεί μεταξύ άλλων τον παλιό καλό του εαυτό.

«Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να είσαι στην Τσέλσι του Μουρίνιο», είπε αρχικά ο Τόρες, για να προσθέσει ότι: «Θα συναντηθούμε σύντομα. Θα μου εξηγήσει τι σκέφτεται για μένα και θα του πω κι εγώ από την πλευρά μου. Θέλω να συνεχίσω, να τελειώσω το συμβόλαιό μου, να κερδίσω τρόπαια και να ξαναγίνω ο καλύτερος επιθετικός στον κόσμο».

Σχετικά με το ενδιαφέρον της Μπαρτσελόνα, φορ των Λονδρέζων ανέφερε ότι: «Είναι ωραίο να ακούω πως ενδιαφέρονται ομάδες όπως η Μπαρτσελόνα, αλλά στόχος μου είναι να παραμείνω στην Τσέλσι».

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου