Σελίδες

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Κασίγιας: «Είμαι έτοιμος να παίξω»!


Ο Κασίγιας είναι αρχηγός. Και σαν τέτοιος δηλώνει έτοιμος να υπερασπιστεί την εστία της εθνικής Ισπανίας στο Confederations Cup, παρά το γεγονός πως δεν έχει παιχνίδια... στα πόδια του. 

Το δεύτερο μισό στη Ρεάλ Μαδρίτης του ‘βγήκε «ξινό», αφού δεν αγωνιζόταν, λόγω Μουρίνιο. 

Ωστόσο, τα πράγματα τώρα έχουν αλλάξει. Ο Ίκερ Κασίγιας δήλωσε έτοιμος να υπερασπιστεί την εστία της εθνικής Ισπανίας στην πρεμιέρα της στο Confederations Cup κόντρα στην Ουρουγουάη, παρά τον πολύμηνο παραγκωνισμό του. 

Βέβαια, ξεκαθάρισε πως τα πάντα θα κριθούν από την επιλογή που θα κάνει ο Βιθέντε Ντελ Μπόσκε, αφού ο ανταγωνισμός με Πέπε Ρέινα και Βίκτορ Βαλντές –που έχουν παιχνίδια στα πόδια τους- φαντάζει μεγάλος. 

«Δεν ξέρω αν τελικά θα αγωνιστώ. Ήρθα στην Βραζιλία με μειονέκτημα σε σχέση με τους άλλους δύο γκολκίπερ μας, αλλά τις τελευταίες δέκα ημέρες έχω δουλέψει πολύ σκληρά για να φτάσω το επίπεδο ετοιμότητας. Νιώθω έτοιμος να αγωνιστώ, αλλά αυτό είναι αρμόδιος να το απαντήσει ο κ. Ντελ Μπόσκε. Ο κόουτς έχει τρεις ισάξιους τερματοφύλακες», τα λόγια του Σαν Ίκερ στην αρχή και συνέχισε: 

«Τους τελευταίους 4,5 μήνες δεν αγωνιζόμουν και ήμουν συνεχώς στον πάγκο της ομάδας μου. Όταν ο Ντελ Μπόσκε ανακοίνωσε την αποστολή και ήμουν μέσα, μου έδωσε μεγάλη χαρά κι αποφάσισα να αρπάξω την ευκαιρία». 

Όσο για ένα πιθανό τελικό ανάμεσα σε Ισπανία και Βραζιλία, σχολίασε: «Σίγουρα θα ήταν ένα παιχνίδι που θα ήθελαν να δουν πολλοί σε όλο το κόσμο. Και οι δύο ομάδες θεωρούνται δικαίως φαβορί, όμως θα πρέπει να φανεί και μέσα στο γήπεδο αυτό, κόντρα σε άλλες εθνικές που είναι εξίσου πολύ δυνατές». 

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου