Σελίδες

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Ανανέωσε ο Κοροβέσης!


Η εκπληκτική χρονιά που έκανε με τη φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα ξεπληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Ο Νίκος Κοροβέσης ανανέωσε τον συμβόλαιο του μέχρι το 2017.

Ο Νίκος Κοροβέσης ανανέωσε την συνεργασία του με τον ΠΑΣ Γιάννινα μέχρι το 2017. Ο νεαρός άσος των Ηπειρωτών ξεπλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο την εξαιρετική του πορεία και έτσι θα συνεχίσει. Μάλιστα, οι Γιαννιώτες έβαλαν ρήτρα στο συμβόλαιο του Κοροβέση που πιθανολογείται ό,τι ξεπερνά τις 500.000 ευρώ. 

Ο Νίκος Κοροβέσης δήλωσε πως «είμαι χαρούμενος που ανανέωσα το συμβόλαιο μου με τον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο , την τεχνική ηγεσία και όλους τους ανθρώπους της ομάδας μου, για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και μου έκαναν την πρόταση, πριν ακόμη λήξει το συμβόλαιο μου, να συνεχίσω να βρίσκομαι στην ομάδα και τα επόμενα χρόνια. Υπόσχομαι τόσο σε αυτούς όσο και στους φιλάθλους μας ότι θα προσπαθώ πάντα να βελτιώνομαι και να βοηθώ με όλες μου δυνάμεις την ομάδα μας». 

Διαβάστε την ανακοίνωση του ΠΑΣ Γιάννινα: 

«Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ανακοινώνει ότι ο ποδοσφαιριστής Νίκος Κοροβέσης, υπέγραψε επέκταση του συμβολαίου του μέχρι τον Ιούνιο του 2017».

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου