Σελίδες

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Δεν καταθέτει ένσταση ο Καραγιάννης


Στο γήπεδο θέλει να διεκδικήσει την άνοδο ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου, Δημήτρης Καραγιάννης, που τόνισε πως δε σκοπεύει να καταθέσει ένσταση για το παιχνίδι κόντρα στον Παναιτωλικό. 

«Δεν θα καταθέσουμε ένσταση. Το αποφασίσαμε για να μην τινάξουμε τα πλέι οφ στον αέρα. Ελπίζω να δικαιωθούμε αγωνιστικά. Είμαι πολύ υπερήφανος για τους παίκτες μου. Παίξαμε υπό την επήρεια του σοκ με τον Καρρά και είμαι ευχαριστημένος από τους παίκτες μου. Το πρόβλημα του Σταμάτη Καρρά δεν είναι κάτι το οποίο δεν θα ξεπεραστεί, αλλά τον χάνουμε για τα επόμενα παιχνίδια των πλέι οφ. Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.

Με τους δικούς μας οπαδούς έχω κάνει έναν τεράστιο αγώνα και όσο είμαι πρόεδρος της ομάδας δεν είχα κανένα πρόβλημα. Δεν έγινε το παραμικρό με τον Πιερικό στην Κατερίνη, εκεί που είχαμε πάνω από 2.000 οπαδούς. Ακόμη και στο ντέρμπι με τη Νίκη. Η διοίκηση μας ευχαρίστησε για τη φιλοξενία. Είναι θέμα θέλησης να απομονώσεις και να απομακρύνεις τους φιλάθλους από την ομάδα σου. Το παράδοξο με τον Παναιτωλικό είναι ότι έχει εξαιρετική έδρα. Μόνος του μου είπε ο Κωστούλας, ο οποίος είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος, ότι προσπαθεί και θέλει να απομονώσει αυτούς τους ανεγκέφαλους»

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου