Σελίδες

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Οι νέες "hot" αποκαλύψεις της κυρίας Λόπες


Η σύντροφος του Μάξι Λόπες, Γουάντα Νάρα, κατάφερε εκ νέου να τραβήξει πάνω της όλα τα βλέμματα, μέσα από σέξι φωτογράφηση που έκανε για περιοδικό αλλά και με το παράπονό της για τον Αργεντίνο φορ. Δείτε photos!

Λίγες μόλις ημέρες μετά τη δημόσια εξομολόγησή της πως στέλνει άκρως αισθησιακές φωτογραφίες στον Μάξι Λόπες όταν παίζει εκτός έδρας με την ομάδα του (Σαμπντόρια), η Γουάντα Νάρα επανήλθε δριμύτερη.

Αυτή τη φορά η εκθαμβωτική σύζυγος του Αργεντίνου επιθετικού παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό "Gente", όπου πέρα από τις άκρως εντυπωσιακές πόζες τις οποίες χάρισε στους φανς της, άρπαξε την ευκαιρία για να κάνει τα παράπονά της για τον σύντροφό της!

"Για έξι ολόκληρα χρόνια χρόνια έχω αφιερωθεί σε εκείνον και στην οικογένειά μου και έκανα αυτό που ήθελε, τώρα είναι ο καιρός να σκεφτώ και τον εαυτό μου.

Έχω τα καλύτερα ρούχα αλλά δεν μου δίνονται ευκαιρίες να τα φορέσω. Είμαι μία Θεά αλλά μένω κλειδωμένη στο σπίτι", τόνισε χαρακτηριστικά το σέξι μοντέλο στη συνέντευξή της, και πρόσθεσε:

"Ο Μάξι σιχαίνεται το να δουλεύω, λατρεύει να είμαι μέσα στο σπίτι. Δεν με αφήνει καν να πηγαίνω στο γυμναστήριο! Φταίει το γεγονός πως οι Ιταλοί άνδρες είναι χειρότεροι από τους Αργεντίνους.

Αποφάσισε να μου παρέχει ένα σούπερ γυμναστήριο στο σπίτι, το οποίο θυμίζει λίγο Big Brother. Στην Ευρώπη δεν έχω ούτε την οικογένεια ούτε τους φίλους μου μαζί.

Έχω την αίσθηση πως παρότι έχω τα πάντα, στην πραγματικότητα δεν έχω τίποτα".

Η Γουάντα Νάρα φωτογραφίζεται για το περιοδικό "Gente":






sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου