Ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας άσκησε έφεση κατά την πρωτόδικής απόφαση με αποτέλεσμα η ΠΑΕ Άρης να κινδυνεύει με τιμωρίας της έδρας της με μια αγωνιστική για την συμπεριφορά οπαδών της στο ματς της Βέροια.
Ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας άσκησε έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης, ο Άρης είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο 31.000 ευρώ, με την έφεση να εκδικάζεται από τη δευτεροβάθμια επιτροπή της ΕΠΟ στις 27 Μαρτίου.
Έτσι λοιπόν οι Θεσσαλονικείς κινδυνεύουν με μεγαλύτερη τιμωρία, από χρηματικό πρόστιμο μέχρι και με μια αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών
gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου