Σελίδες

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Γεωργίου speaking: «Δύο ομάδες διεκδικούν την 5η θέση»



Φαινομενικά και όπως είναι σήμερα η βαθμολογία. Δύο ομάδες διεκδικούν την 5η θέση, που οδηγεί στα πλεϊ-οφ. Ο ΠΑΣ Γιάννινα και ο Παναθηναϊκός. Επαναλαμβάνω, έτσι είναι φαινομενικά τα πράγματα. Στην ουσία, όμως, κάθε άλλο παρά είναι έτσι. Ο Παο, και η Ξάνθη θα παλέψουν μέχρι το τέλος. Γιατί; Διότι τα Γιάννινα ε΄ναι ήδη εκτός νύμφωνος. Θεωρείται σχεδόν αδύνατο να τους δώσει αδειοδότηση η Ουέφα για να μετάσχουν σε Ευρωπαϊκή διοργάνωση. Υπάρχει φοβερό πρόβλημα με τα οικονομικά της ομάδας, με το ΑΦΜ της, καθώς και με τα οφειλόμενα σε τρίτους, κάτι που είναι πια κοινό μυστικό σε όλη την ποδοσφαιρική πιάτσα. Κρίμα, γιατί είναι εξαιρετική ομάδα. Αυτός είναι ο λόγος που η Ξάνθη δεν χαρίζεται σε κανέναν και έχει κάνει τώρα τελευταία τέσσερα διαδοχικά διπλά. Αλλά και ο ίδιος ο Παναθηναϊκός την Ξάνθη φοβάται για την διεκδίκηση της 5ης θέσης και όχι τα Γιάννινα.

Σχετικά τώρα με την προχθεσινή αγωνιστική θεωρώ ότι την καλύτερη εμφάνιση από όλες τις ομάδες φέτος, την έκανε μακράν προχθές ο Αστέρας Τρίπολης. Πέρασε μέσα από το Περιστέρι, λες και ήταν η Ρεάλ, η Μπάρτσα, η Γιούβε και η Μπάγιερν μαζί. Πέταγε στην κυριολεξία. Τα τέσσερα χαφ οργίασαν. Εκλεβαν τη μπάλα και έβγαιναν μπροστά σαν δαίμονες. Και η αμυντική του τετράδα σιδερένια. Μπετόν αρμέ. Να εύχεται ο Ολυμπιακός μην βρει αντίπαλο τον Αστέρα στον τελικό του κυπέλλου. Θα φτύσει αίμα απέναντι σε αυτήν την ομάδα.

Αυτός ο Βλαχοδήμος έχει καταντήσει Τιτίκα. Τον είδα πάλιχ προχθές στην Κέρκυρα. Ενώ έχει καλή σωματική δομή, ωραία ντρίμπλα και ταχύτητα, δεν μπαίνει ποτέ κάθετα. Πάντα παράλληλα, από το ένα αράουτ στο άλλο. Πασαλείμματα, δηλαδή. Αυτός ο Μισέλ δεν μπορεί να του πει δύο κουβέντες;

real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου