Σελίδες

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Μια αποκάλυψη αλλάζει τις ζωές μας!


Είναι νέοι, ωραίοι και τυχεροί, όπως παραδέχονται και οι ίδιοι, αφού και φέτος έχουν δουλειά στην τηλεόραση παρά τις δύσκολες εποχές. Ο λόγος για τους δύο νέους ζεν πρεμιέ του Mega που επιστρέφουν στους δέκτες μας στον νέο κύκλο των «Κλεμμένων ονείρων». Οι δύο νέοι ηθοποιοί μιλούν για τις ανησυχίες τους, τα επαγγελματικά όνειρά τους και αποκαλύπτουν τις εξελίξεις στη συνέχεια της σειράς.

Ορφέας Παπαδόπουλος
Είσαι 26 χρονών και το κανάλι σού έχει εμπιστευθεί ήδη δύο βασικούς ρόλους...Υπάρχει σίγουρα μεγάλο αίσθημα ευθύνης γιατί δεν είναι οποιοδήποτε κανάλι αυτό που άνοιξε τις πόρτες του για μένα, αλλά είναι το Mega, το μεγαλύτερο κανάλι και το μόνο που στηρίζει τόσο τις σειρές και τις παραγωγές του. Υπάρχει μια καταπληκτική συνεργασία και μια πολύ καλή συνεννόηση με τους ανθρώπους του καναλιού και της παραγωγής.
Περίμενες ότι τα «Κλεμμένα» θα είχαν τέτοια απήχηση, αφού σεναριακά έμοιαζαν αρκετά με τη «Ζωή της άλλης», από την άποψη ότι και πάλι βλέπουμε τη σύγκρουση δύο κόσμων, φτωχών και πλούσιων;
Πιστεύω ότι μέσα από τη σύγκρουση των αντιθέτων δημιουργούνται οι ιστορίες. Από εκεί και πέρα, όσο τραβηγμένο κι αν είναι ένα σενάριο ...που θα είναι καθώς μιλάμε για μυθοπλασία..., η διαφορά των «Κλεμμένων» με τη «Ζωή της άλλης» είναι πως τα πρώτα είναι πιο ρεαλιστικά. Οι χαρακτήρες δεν αντιπροσωπεύουν το απόλυτο κακό και το απόλυτο καλό. Στην αρχή το φοβηθήκαμε και κοιτάζαμε και τα νούμερα, που καλώς ή κακώς μας αφορούν, όμως δουλέψαμε πάρα πολύ και κερδίσαμε την εμπιστοσύνη του κοινού.
Ο ρόλος του Αρη, που υποδύεσαι, έρχεται σε αντίθεση με τον χαρακτήρα σου;
Πρώτα απ' όλα δεν είμαι πλουσιόπαιδο! Επιπλέον, η στάση του απέναντι στη ζωή είναι αντίθετη με τις δικές μου αξίες. Ο Αρης μεταχειρίζεται τους ανθρώπους, εγώ όχι. Γενικότερα δεν χρησιμοποιώ αθέμιτα μέσα για να κερδίσω κάτι. Από εκεί και πέρα, ο ρόλος αυτός αποτελεί μια πρόκληση για μένα ώστε να μελετήσω τις αρνητικές πλευρές του ανθρώπου και να δω μέσα μου τις δικές μου...
Τι θα γίνει στη συνέχεια της σειράς με το τρίγωνο Αρη, Φαίης και Σταύρου;
Για άλλη μία φορά θα έρθουμε σε σύγκρουση με τον Σταύρο. Επίσης, συμβαίνει κάτι με τη Φαίη που είναι καθοριστικό για τη μεταξύ τους σχέση, ενώ κάποια στιγμή θα γίνουν και αποκαλύψεις που αφορούν εμένα και τον Κωνσταντίνο. Οι εξελίξεις μεταξύ αυτού του τριγώνου είναι καθοριστικές στον νέο κύκλο και ο Αρης βρίσκει ευκαιρία να τοποθετήσει τα πράγματα μέσα του σχετικά με τη ζωή του αλλά και με τη Φαίη.
Στην πραγματική ζωή έχεις μια σχέση με την ηθοποιό Ευγενία Τσαούση, που παίζει στους «Βασιλιάδες». Ως νέοι ηθοποιοί, πώς αντιμετωπίζετε την κρίση;
Δεν θέλω να μιλάω για τη σχέση μου πια! Στο παρελθόν μιλούσα γιατί άκουγα ότι δήθεν ήθελα να κρύψω τη σχέση μου, πράγμα που δεν ίσχυε. Οταν άρχισα να μιλάω ανοιχτά, άκουσα ότι το κάνω για να κερδίσω τις εντυπώσεις. Θα μιλήσω μόνο για μένα... Αυτήν τη στιγμή νιώθω προνομιούχος καθώς δουλεύω πάνω στην υποκριτική που αγαπώ και δεν μπορώ να πω ότι με έχει αγγίξει η κρίση όσο άλλους συναδέλφους μου. Από εκεί και πέρα υπάρχουν δυσκολίες με τις πληρωμές, δουλεύουμε σαν να πληρωνόμαστε κανονικά αλλά δεν πληρωνόμαστε κανονικά. Ομως και το κανάλι και η παραγωγή έχουν δυσκολίες.
Θεωρείς πως με όλα όσα έχουν γίνει μας έχουν... κλέψει τα όνειρα;
Εννοείται. Και εμείς δεν καταλάβαμε και τίποτα.
Ως καλλιτέχνης, τι άποψη έχεις για τις αντιδράσεις από ομάδες παραθρησκευτικών οργανώσεων και τη Χρυσή Αυγή για την παράσταση Corpus Christi; Στην Τέχνη, ο καθένας εκφράζει ό,τι θέλει και με όποιον τρόπο θέλει. Εχουμε περάσει σε μια άλλη εποχή, όπου κυριαρχεί το πνεύμα και όχι η τυφλή πίστη και χαίρομαι που συμβαίνει αυτό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη διδασκαλία του Χριστού, όμως, όταν χρησιμοποιείται προς όφελος κάποιου και έπειτα μπλέκεται και η ξενοφοβία, τότε αυτό πρέπει να διαλύεται και να εξαφανίζεται. Ελπίζω να είναι μεμονωμένες περιπτώσεις και ο κόσμος να ξυπνήσει και να καταλάβει ότι έχει έρθει ο καιρός αυτά τα δύο πράγματα να ξεχωρίσουν. Ως είδος πρέπει να οδηγούμαστε προς την ελευθερία του πνεύματος και όχι προς τον αντίθετο δρόμο.
Κωνσταντίνος Λάγκος
Νιώθεις τυχερός που έχεις δουλειά στην τηλεόραση αυτήν τη στιγμή;
Στην τηλεόραση έγινε ένα Βατερλό όπως και σε όλους τους χώρους. Αυτήν τη στιγμή έχουμε 25% ανεργία και συμβαίνουν τρομερά πράγματα. Ετσι, είμαστε τυχεροί που για εμάς απλά η ζωή συνεχίζεται. Πρόσφατα με τους κολλητούς μου σχολιάζαμε ότι πλέον ρωτάς τον άλλον αν δουλεύει και μετά η επόμενη ερώτηση είναι: «Πληρώνεσαι»; Οταν δεν υπάρχει ρευστότητα μέσω των τραπεζών, που δεν δίνουν λεφτά στις εταιρείες, τότε αυτό που συμβαίνει είναι αναπόφευκτο και όλοι προσπαθούμε να κάνουμε υπομονή.
Πιστεύεις ότι μας έχουν κλέψει τα όνειρα;
Νομίζω ότι στη φάση που είμαστε, συμβαίνουν διάφορες ανακατατάξεις και είμαστε στο μεταίχμιο μιας αλλαγής που θα συμβεί και μπορεί να μην τη βιώσουμε καν εμείς.
Στη σειρά θα έρθεις κοντά με την Αθηνά Οικονομάκου, με την οποία είστε σύμφωνα με το σενάριο αδέρφια...
Ναι, ο κίνδυνος να συμβεί κάτι ερωτικό ανάμεσά τους παραμένει και γίνεται εντονότερος στον νέο κύκλο. Και με τον Αρη προς το παρόν δεν φαίνεται να ερχόμαστε σε κάποια συνεννόηση πάντως. Δεν λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση. Ο σκηνοθέτης, ο Δημήτρης Αρβανίτης, έχει πολλές ιδέες και τις εφαρμόζει ανάλογα με το πώς κυλάει η ιστορία. Αυτό που ξέρω είναι πως έχει κάποιες ιδέες για τη λήξη του δράματος.
Με τον Ορφέα έχετε γίνει φίλοι; Μπορεί να υπάρξει φιλία σε αυτό τον χώρο;
Ναι, μια χαρά είμαστε με τον Ορφέα, έχουμε βγει και έξω και μιλάμε μια χαρά, ευτυχώς και με όλα τα παιδιά στη σειρά έχουμε δεθεί κι έχουμε γίνει ωραία ομάδα και μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Θεωρώ ότι ανάμεσα σε ανθρώπους που έχουν ισορροπήσει τον ναρκισσισμό μέσα τους φυσικά και μπορεί να υπάρξει φιλία. Κι αν καταφέρουν να κάνουν πέρα και τις ανασφάλειές τους, τότε είναι όπως σε οποιαδήποτε επαγγελματική σχέση. Οπως και οι δημοσιογράφοι φαντάζομαι, που κοντράρονται με άλλους οι οποίοι έχουν περισσότερες διασυνδέσεις από αυτούς.
Πώς σχολιάζεις τη λογοκρισία της ΕΡΤ στο Downton Abbey; Θα γυρνούσες μια τέτοια σκηνή;
Οποιαδήποτε λογοκρισία πάνω στην Τέχνη είναι κατακριτέα για μένα. Καταρχήν δεν ξέρουμε που σταματάει. Οσον αφορά τις ευαισθησίες κάποιων κοινωνικών ομάδων, αυτές φροντίζουν μόνες τους να αυτολογοκρίνονται ώστε να μην προκαλούν και αυτό έχει να κάνει με τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί. Εγώ, εξαρτάται... Αν πρόκειται, ας πούμε, για το «Brokeback Mountain», όπου ο Ανγκ Λι κατάφερε να αποσπάσει εκπληκτικές ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές του, δεν νομίζω να υπήρχε λόγος να μην το κάνω...
Θα έφευγες για καριέρα στο εξωτερικό;
Εχω μιλήσει με συναδέλφους μου που έχουν φύγει και μου έχουν πει ότι δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται. Εγώ, από την άλλη, το θεωρώ κάπως ανέφικτο για μένα, όχι επειδή δεν έχω εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου, απλώς είναι τεράστιες οι αγορές και υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω εκατό φορές πιο ικανοί από μένα. Αλλά ότι θα το δοκίμαζα αν μου δινόταν η ευκαιρία, ναι, θα το έκανα. Τα πράγματα στην Ελλάδα δεν το βλέπω να πηγαίνουν καλά και δεν είμαι αισιόδοξος για το επάγγελμά μας
Δεν γνωρίζουμε τίποτα για την προσωπική σου ζωή...
Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος, δεν αφορά κανέναν η προσωπική μου ζωή. Προβάλλομαι μόνο μέσα από τη δουλειά μου όχι μέσα από τη ζωή μου.

tvnea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου