Σελίδες

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

"Μες στην καλή χαρά": τα πάντα για την πρεμιέρα!


Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου στις 10:00 (φυσικά στον Alpha!) θα σκάσει... μύτη ο πέμπτος(!) κύκλος του "Μες στην καλή χαρά", μιας πρωινής εκπομπής που ξέρει καλά πώς να μας διασκεδάζει τα Σαββατοκύριακα! Ναταλία Γερμανού και Θέμης Γεωργαντάς παραμένουν ακλόνητοι στις θέσεις τους, ενώ η επιστροφή του "ασώτου" Παύλου Σταματόπουλου είναι γεγονός! Νέες αφίξεις - νέο αίμα προστίθενται στον καναπέ της εκπομπής και δεν είναι άλλοι από τους Παναγιώτη Χατζηδάκη και Ευαγγελία Αραβανή!




Η παρουσιάστρια Ναταλία Γερμανού μίλησε αποκλειστικά στο περιοδικό "TV Zapping" και τον συνάδελφο, Βασίλη Μπουζιώτη. Η Ναταλία δηλώνει πως είναι... μες στην καλή χαρά, κυρίως διότι σε τόσο χαλεπούς τηλεοπτικά - και γενικά - καιρούς η εκπομπή της συνεχίζει ακάθεκτη για 5η συνεχή χρονιά, ενώ αποκαλύπτει πως έπαθε... κεραυνοβόλο έρωτα με τους "νεοσύλλεκτους" Χατζηδάκη-Αραβανή! 

Συγκεκριμένα, δηλώνει: "Είμαι... μες στην καλή χαρά! Να μην σου πω πιο πολύ δεν γίνεται! Είναι πολύ σημαντικό το ότι σε τόσο χαλεπούς και δύσκολους καιρούς και για την τηλεόραση το Μες στην Καλή Χαρά συνεχίζει ακάθεκτο για την 5η του χρονιά. Είμαι πολύ χαρούμενη, είμαι ευγνώμων και μπορώ να πω ότι θεωρώ ευλογία αυτό που μου - ή καλύτερα... μας - συμβαίνει. Και δεν σου κρύβω πως έχω πολύ άγχος. Δεν πρέπει να θεωρεί κανείς τίποτα... δεδομένο. Το ότι πάμε για 5η χρονιά είναι πολύ ευχάριστο από τη μια, όμως από την άλλη ανεβάζει κι άλλο τον πήχη και πρέπει να κάνουμε νέες δυνατές επιδόσεις, για να μην κουράσουμε τον κόσμο. Πάντα έχω άγχος, φέτος όμως, που είναι και πιο δύσκολο το "σκηνικό", έχω μεγαλύτερο. Θα δώσουμε, όμως, τον καλύτερο εαυτό μας και θέλω να πιστεύω ότι θα κερδίσουμε και νέες νίκες."

Για τους νέους της εκπομπής (Χατζηδάκη-Αραβανή), δηλώνει: "Έπαθα... κεραυνοβόλο! Και με τον Παναγιώτη Χατζηδάκη - μέχρι εδώ καλά και με την... Ευαγγελία Αραβανή - εδώ αρχίζουν τα... επικίνδυνα. Είναι απίστευτο πλάσμα και πρέπει να σου τονίσω ότι είναι πιο όμορφη εσωτερικά απ' ό,τι εξωτερικά. Σπουδαίο κορίτσι!"

tvnea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου