Σελίδες

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός: "Στα 18 μου έκανα έρωτα με την καθηγητριά μου που ήταν 40"!



Είναι νομίζω μια φαντασίωση που βρίσκεται στο μυαλό κάθε εφήβου και απλά στην περίπτωσή μου έτυχε και έγινε πραγματικότητα!»

Ένα μεγάλο αφιέρωμα στα Όσκαρ 2013 θα παρουσιάσει ο Γιώργος Σατσίδης στην εκπομπή «Movies and Stars» , την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου στις 20.00. Καλεσμένος στο studio του MTV, ο ηθοποιός Λεωνίδας Καλφαγιάννης!




Ο Λεωνίδας πρωταγωνιστεί στο «Love in the end» που σημειώνει τεράστια εισπρακτική επιτυχία και μιλάει για  τα τούρκικα σήριαλ, την Ελένη Μενεγάκη, τη σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε, το χαστούκι που έφαγε από μία γυναίκα αλλά και την πρωτόγνωρη ερωτική εμπειρία που έζησε με καθηγήτριά του στα 18 του χρόνια! 

Η μόδα των τούρκικων τελειώνει! 

«Mου τη δίνει που βλέπω κάθε βράδυ στο prime time, Τούρκικα σήριαλ. Όμως δε μπορείς να κάνεις και πολλά από τη στιγμή που εμείς που είμαστε μέρος του συστήματος  έχουμε αφήσει να γίνεται αυτό το πράγμα. Δε μπορείς να τσατίζεσαι γιατί  έτσι  χάνεις ακόμα περισσότερο. Περιμένεις μέχρι να  κάνει το κύκλο του η ιστορία αυτή. Ο κόσμος νομίζω πως έχει βαρεθεί ήδη με όλο αυτό και έχει περάσει η μόδα τους. Περιμένεις μέχρι να το καταλάβουν τα κανάλια και εκείνοι που κάνουν τις επιλογές των σήριαλ και να αρχίσουν και πάλι τις παραγωγές».

Η Μενεγάκη με τρελαίνει από τα 15 μου!

«Η πιο ωραία γυναίκα της τηλεόρασης είναι η Ελένη Μενεγάκη! Μου αρέσει από τότε που ήμουν 15 χρόνων. Μου αρέσει το γεγονός ότι διαθέτει sex appeal, ο τρόπος που κάνει τη χαζούλα ενώ είναι γάτα, ο τρόπος που αφήνει τα πράγματα να συμβαίνουν γύρω της… Η γοητεία της είναι ότι ενώ είναι έξυπνη δεν το δείχνει. Το σέξι δεν έχει να κάνει με το χαμόγελό της ή  τα ωραία της μάτια που μπορεί να τα παίζει σαν να είναι κουκλίτσα αλλά με το γεγονός ότι δίνει χώρο στους άλλους να νομίζουν ότι μπορούν να την παίζουν, αλλά τελικά το παιχνίδι το παίζει εκείνη με τους όρους της, μέχρι τέλους». 

Έχω δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση για να ανέβω! 

«Έχω δεχτεί έμμεσα σεξουαλική παρενόχληση στο παρελθόν. Το πλήρωσα το τίμημα από τη στιγμή που δεν ήμουν σε θεατρικές παραστάσεις ή στην τηλεόραση και στα περιοδικά. Αποκλείστηκα κατά κάποιο τρόπο και γνώριζα ότι θα συνέβαινε. Κάποιος που κυνηγάει τις δουλειές και τα εξώφυλλα με κάθε τίμημα χάνει κάτι... άλλο. Εγώ δεν ήθελα να το χάσω. Το σημαντικότερο είναι η αξιοπρέπεια!»

Με έχει δείρει γυναίκα!

«Δεν έχω σηκώσει χέρι ποτέ σε γυναίκα αλλά μία πρώην κοπέλα μου με  έχει χαστουκίσει επειδή της είπα απλά να χωρίσουμε. Δεν αντέδρασα! Απλά έμεινα άφωνος  και την κοίταζα... Όλο το σκηνικό έγινε στη μέση μιας πλατείας και φυσικά το είδε αρκετός κόσμος».

Στα 18 μου έκανα έρωτα με την καθηγητριά μου που ήταν 40!

«Στα 18 μου είχα σεξουαλική σχέση με μια καθηγήτρια μου η οποία μου έκανε ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι. Ήταν πολύ όμορφη γυναίκα γύρω στα 40... Η εμπειρία ήταν πολύ καλή και δυνατή και μου έμαθε πολλά.  Δεν ξέρω αν την ερωτεύτηκα ...Μέσα από μία τέτοια σχέση σε τόσο νεαρή ηλικία νομίζω ότι γνωρίζεις καλύτερα τον εαυτό σου. Με μύησε σε αρκετά πράγματα. Είναι νομίζω μια φαντασίωση που βρίσκεται στο μυαλό κάθε εφήβου και απλά στην περίπτωσή μου έτυχε και έγινε πραγματικότητα!» 

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου