Σελίδες

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

O Νίκος Χατζηνικολάου επιστρέφει στην τηλεόραση! Δείτε τι θα κάνει!


H επίσημη ανακοίνωση του καναλιού!

Είναι γεγονός! Μετά από απουσία 14 μηνών, από τότε που σταμάτησε να εκπέμπει το ΑΛΤΕΡ, ο Νίκος Χατζηνικολάου, συμφώνησε για την επιστροφή του στις τηλεοπτικές επάλξεις! Το νέο του τηλεοπτικό βήμα θα είναι στο STAR!

Ο άνκορμαν δεν θα αναλάβει την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, αλλά θα κάνει δύο (ίσως και περισσότερες) εμφανίσεις την εβδομάδα, με πολιτικό σχολιασμό,  κάτι που αποδεικνύει ότι θα υπάρχουν αρκετές αλλαγές στο συγκεκριμένο δελτίο!

Επίσης, ο Νίκος Χατζηνικολάου συμφώνησε να κάνει και μια εβδομαδιαία πολιτική εκπομπή! Φυσικά, όλα αυτά θα ξεκινήσουν την επόμενη σεζόν, ίσως τον Οκτώβριο...

Πριν μερικούς μήνες, ο Νίκος Χατζηνικολάου είχε τοποθετηθεί, τόσο μέσω twitter, όσο και μέσω τη ραδιοφωνικής του εκπομπής, σχετικά με την επιστροφή του στην τηλεόραση. Τότε, υπήρχαν ακόμα σενάρια περί...ALTER!

Στο ερώτημα ενός ακροατή "γιατί ενώ όλοι όσοι έφυγαν από το ALTER βρήκαν αλλού τηλεοπτική στέγη, ο Νίκος Χατζηνικολάου παραμένει εκτός;", απάντησε ο δημοσιογράφος κατά τη διάρκεια της ραδιοφωνικής του εκπομπής. "Θα κάνω τηλεόραση όταν θα νιώσω ότι υπάρχουν οι συνθήκες εκείνες που μου επιτρέπουν να είμαι ελεύθερος να λέω τη γνώμη μου, όπως θέλω εγώ. Χωρίς πιέσεις, χωρίς κεντρική γραμμή που θα έρχεται το πρωί, σπασμένο τηλέφωνο...", είπε.

Ο Νίκος Χατζηνικολάου μίλησε και για τα χρήματα που κερδίζει από την εφημερίδα και το ραδιόφωνο, λέγοντας χαρακτηριστικά: "Ευτυχώς, βιοποριστικά δε μου χρειάζεται, τα χρήματα που κερδίζω από τη δουλειά μου στο ραδιόφωνο και την εφημερίδα είναι αρκετά για την οικογένειά μου. Οπότε, μπορώ να έχω μετά από χρόνια διαδρομής στο επάγγελμα, αυτή την πολυτέλεια... την πολυτέλεια της επιλογής".

Η επίσημη ανακοίνωση του ΣΤΑΡ αναφέρει:

Συνεργασία Star – Ν. Χατζηνικολάου 

Στα πλαίσια της στρατηγικής του STAR CHANNEL για ενίσχυση του Ενημερωτικού του τομέα με στόχο την καλύτερη και πληρέστερη ενημέρωση των τηλεθεατών του, ολοκλήρωσε συμφωνία συνεργασίας με την ΕΝΙΚΟΣ Α.Ε και τον Νίκο Χατζηνικολάου. 

Η συμφωνία περιλαμβάνει παροχή δημοσιογραφικών υπηρεσιών από την Ενικός Α.Ε προς το STAR CHANNEL στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων και επιμέλεια και παρουσίαση μίας εβδομαδιαίας εκπομπής από τον Νίκο Χατζηνικολάου.

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου