Σελίδες

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

«Τεράστια πρόκληση η Ρωσία»


Στον πάγκο της εθνικής Ρωσίας θα καθίσει ο Φώτης Κατσικάρης, που κάνει λόγο για μία πολύ μεγάλη πρόκληση, ενώ παραδέχεται και ότι δέχτηκε κρούση από έναν εκ των Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού.


Ο τεχνικός της Μπιλμπάο αποκάλυψε παράλληλα στη συνέντευξη του στη «Real» ότι πριν από δύο χρόνια του είχε γίνει πρόταση από την Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ έβαλε και την Ελλάδα μέσα στα φαβορί για το επόμενο Ευρωμπάσκετ.


Αναλυτικά οι δηλώσεις του Φώτη Κατσικάρη:


Η εθνική Ρωσίας αποτελεί πρόκληση για κάθε προπονητή. Από εκεί, λοιπόν, που το όνομα σας ακούστηκε για τον πάγκο της Εθνικής Ελλάδας, πλέον θα την βρείτε απέναντι σας. Ποιες είναι οι πρώτες σκέψεις που κάνατε;


«Στο συμβόλαιο μου με τη Μπιλμπάο είχα όρο που ανέφερε ότι αν εμφανιζόταν κάποια εθνική ομοσπονδία που ήθελε να συνεργαστούμε, τότε θα το συζητούσα, εφόσον το πρόγραμμα μου δεν επιβάρυνε τον σύλλογο. Από τον Οκτώβριο υπήρχε το ενδιαφέρον της Ρωσίας. Μου έκανε τρομερή εντύπωση το πλάνο που έχουν οι άνθρωποι της ομάδας. Πιστεύω ότι ήρθε η κατάλληλη στιγμή για να αναλάβω αυτή την δουλειά. Πριν από δύο χρόνια δέχτηκα πρόταση από την Ρεάλ.


Τελικά δεν πήγα, αλλά δεν μετανιώνω. τα τρένα πάντα περνούν, αρκεί να ανέβεις στο κατάλληλο. Πιστεύω ότι θα νιώσω πολύ περίεργα όταν θα έρθει η στιγμή να αντιμετωπίσω την Εθνική της χώρας μου. Αυτή όμως είναι η ζωή. Θα κάνω τα πάντα για το καλό της ομάδας μου. Είμαι επαγγελματίας και οι άνθρωποι της Εθνικής Ρωσίας έδειξαν ότι με ήθελαν πάρα πολύ από την αρχή. Ήταν αρκετές οι φορές που με επισκέφθηκαν στο Μπιλμπάο για να προχωρήσουμε τις επαφές και τις συζητήσεις».

Τελικά υπήρξε κάποια επαφή με την ελληνική ομοσπονδία;

«Μόνο επαφή. Η ιστορία με τη Ρωσία ξεκίνησε πολύ νωρίτερα και το όλο θέμα είχε πάρει τον δρόμο του. Με εντυπωσίασε η προσέγγιση τους και δεν μπορούσα να αρνηθώ τέτοια πρόταση. Επιθυμία του προέδρου είναι να υπάρξει ένας ολυμπιακός κύκλος με εμένα προπονητή, δηλαδή μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βραζιλίας».

Διαδέχεστε τον Ντέιβιντ Μπλατ, ο οποίος άφησε βαριά κληρονομιά πίσω του.

«Είναι μία τεράστια πρόκληση και παράλληλα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου. Ξέρω τι δουλειά άφησε ο Ντέιβιντ, αλλά θα κάνω τα πάντα για να διατηρήσω ψηλά τη Ρωσία. Έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητες μου. Οι Ρώσοι με εμπιστεύτηκαν, διότι ξέρουν από τη θητεία μου εκεί, αλλά και το γεγονός ότι πιστεύουν ότι μπορώ να βγάλω στην ομάδα το 100% των δυνατοτήτων της».

Αν και έχουμε ακόμα πολλούς μήνες μέχρι τη διεξαγωγή του Ευρωμπάσκετ, ποια πιστεύετε ότι είναι τα φαβορί;

«Θα γίνει ένα ανταγωνιστικό Ευρωμπάσκετ. Η Ελλάδα είναι μία ομάδα που θα το διεκδικήσει μαζί με την Ισπανία. Η Ρωσία διαθέτει εξαιρετικό υλικό. Θα επικοινωνήσω και με τους Κιριλένκο, Κριάπα, που είναι ιδιαίτερα σημαντικοί για εμάς και θεωρώ ότι θα τους έχουμε μαζί μας. Οι Γάλλοι, επίσης. Υπάρχουν και ομάδες ερωτηματικά που μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο, όπως η Τουρκία, το Μαυροβούνιο, τα Σκόπια ή η Σερβία».

Σας προβληματίζει ως αντίπαλος η Ελλάδα;

«Η Εθνική Ελλάδας έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον. Όλοι γνωρίζουμε τις δυνατότητες των παικτών, όπως των Σπανούλη, Ζήση, Μπουρούση ή ακόμα και των μικρότερων που μπαίνουν τώρα στην ομάδα, όπως οι Παπανικολάου και Μάντζαρης. Διαθέτει πείσμα και μέταλλο, αλλά όταν συναντηθούμε θα επιθυμώ νίκη της ομάδας μου».

Υπήρξε κάποια προσέγγιση από τον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό κατά την διάρκεια του καλοκαιριού;

«Υπήρξε μόνο μία προσέγγιση προς τον εκπρόσωπο μου, αλλά δεν έχει σημασία από ποια ομάδα. Ήταν μόνο μία πολύ αναγνωριστική κουβέντα».

Τέταρτη χρονιά στην Μπιλμπάο μία ομάδα που φτάσατε από τα χαμηλά μέχρι τους τελικούς της ACB.

«Είναι κάποια στιγμή που το τάιμινγκ και η χημεία παίζουν ρόλο. Έτσι, και με την Μπιλμπάο. Η σχέση που δημιούργησα με τους ανθρώπους και τους παίκτες της ομάδας είναι τέτοια που φτάσαμε ψηλά. Ανήκουμε στα κορυφαία ισπανικά κλαμπ. Οι οπαδοί με αγαπούν και για χατίρι δικό μου και του Κώστα Βασιλειάδη φέρνουν μέχρι και ελληνικές σημαίες στο γήπεδο. Πραγματικά συγκινήθηκα όταν το είδα. Είναι ντόμπροι οι Βάσκοι και έχουμε μία εξαιρετική σχέση».

Ποια είναι η άποψη σας για τη φετινή Ευρωλίγκα;

«Μακάρι να συνεχίσει ο Ολυμπιακός να έχει τόσο καλή απόδοση. Αν αντέξει, θα βρίσκεται στο φάιναλ φορ. Ο Παναθηναϊκός έκανε πάλι κάποιες αλλαγές και ο Αργύρης έχει αρκετή δουλειά, προκειμένου να δέσει την ομάδα. Είναι ερωτηματικό. Η ΤΣΣΚΑ, η Μακάμπι είναι πιθανές, ενώ την έκπληξη μπορούν να κάνουν και οι δύο τουρκικές, η Φενέρ και η Εφές. Διαθέτουν εξαιρετικά ρόστερ».

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου