Ο Ζοσέ Μουρίνιο μίλησε στο πλαίσιο εκστρατείας κατά του συνδρόμου Ντάουν, υποστηρίζοντας πως αν ποτέ επέστρεφε στην Ίντερ, θα το έκανε με μεγάλη χαρά.
Την στιγμή που δίνουν και παίρνουν τα σενάρια για το μέλλον του Πορτογάλου τεχνικού και το όνομα της Παρί επανέρχεται στο προσκήνιο, ο «special one» δεν ξεχνάει και την... αγαπημένη του Ίντερ. Ο «Μου» κλήθηκε να μιλήσει και για τους «νερατζούρι» στο πλαίσιο εκστρατείας που γίνεται για το σύνδρομο Ντάουν, αφιερωμένη σε δύο νεαρούς φίλους της ιταλικής ομάδας που πάσχουν από τη συγκεκριμένη ασθένεια.
«Δεν ξέρω αν θα μπορούσα ποτέ να επιστρέψω στην Ίντερ. Αν γινόταν πάντως, θα το έκανα με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό», δήλωσε ο Μουρίνιο από το γραφείο του και με φόντο στην καρέκλα που καθόταν μία φανέλα της ομάδας του Μιλάνου.
gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου