Σελίδες

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Ανακοίνωσε Αρκούδα ο Ατρόμητος


Στον Ατρόμητο θα συνεχίσει την καριέρα του ο Χρήστος Αρκούδας, ο οποίος υπέγραψε σήμερα το νέο του συμβόλαιο και ανακοινώθηκε επίσημα από την ΠΑΕ.

Η ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Χρήστο Αρκούδα.

Ο 23χρονος ποδοσφαιριστής που αγωνίστηκε πέρσι στην ΑΕΚ βρέθηκε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ Ατρόμητος και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου.

Αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου ο Χρήστος Αρκούδας δήλωσε στο atromitosfc.gr τα εξής:« Ήρθα σε μια ομάδα που έχει υψηλές προσδοκίες κάθε χρόνο και δίκαια ανήκει στην ελίτ του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Ο Ατρόμητος αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για την εξέλιξη μου και είναι πολύ τιμητικό για εμένα που με στηρίζει σε αυτή τη φάση της καριέρας μου.

Νιώθω ιδιαίτερα ευτυχής  κι ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα για να εκπληρώσει τους στόχους της. Με σκληρή δουλειά, προσπάθεια και υπομονή ελπίζω ότι θα μπορέσω να δείξω στον προπονητή μου κύριο Παράσχο ότι αξίζω την ευκαιρία και πως μπορεί να στηριχθεί πάνω μου σε μια σεζόν που θα έχει  πάρα πολλά παιχνίδια».

Ο Χρήστος Αρκούδας γεννήθηκε στις 16 Ιουνίου 1990 στο Ίλιον.Αγωνίζεται στη θέση του δεξιού αμυντικού. Την περίοδο 2009-10 κατέγραψε τις πρώτες του επαγγελματικές συμμετοχές (26) με την Καλλιθέα στη Γ' Εθνική. Με την ίδια ομάδα αγωνίστηκε στη Β' Εθνική τις επόμενες δύο σεζόν (45 συμμετοχές). Στην ΑΕΚ πραγματοποίησε 13 συμμετοχές στο πρωτάθλημα και 1 συμμετοχή στο κύπελλο.

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου