Σελίδες

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Δεν δίνει την Ριζούπολη στην ΑΕΚ



Ο ιδιοκτήτης του Απόλλωνα Αθηνών, Σταμάτης Βελλής, με νέα δήλωσή του ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να παραχωρήσει το γήπεδο της Ριζούπολης στην ΑΕΚ. 


Αναλυτικά η τοποθέτηση του κ. Βελλή στο φόρουμ "apollonistis.com":


"Φίλοι μου,


Να ξεκαθαρίσω κάτι, διότι μου φαίνεται ότι παρότι έχω απαντήσει σε αυτό το ερώτημα, με κατά τη γνώμη μου καλά ελληνικά, σε όλες τις συνεντεύξεις που έδωσα ως τώρα, δεν έχω γίνει αντιληπτός.


Για όσο καιρό αντέχω οικονομικά και είμαι στο τιμόνι του Απόλλωνα δεν επιθυμώ να έχουμε "συγκάτοικο" στο "σπίτι" μας, όποιος και αν είναι αυτός και με όποιο τίμημα.


Δεν έχω απολύτως τίποτα με την ΑΕΚ που σαν ομάδα την συμπαθώ πολύ. Την ίδια απάντηση θα έδινα σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα και το απέδειξα στο κοντινό παρελθόν σε αντίστοιχο αίτημα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Επίσης, να ξανά πω ότι δεν είναι θέμα τιμήματος.

Αν υφίστατο θέμα επιβίωσης της ομάδας μας, πιθανόν η απάντηση μου να ήταν διαφορετική.

Νομίζω ότι με αυτή τη στάση εκφράζω και την βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των οπαδών μας, αν και η θέση μου θα ήταν η ίδια ακόμα και αν δεν συνέβαινε αυτό.

Ελπίζω να ήμουν σαφής".

gazzetta.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου