Σελίδες

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Για ακόμη έναν χρόνο στην Ίντερ ο Ζανέτι


Στην επέκταση του συμβολαίου του με την Ίντερ προχώρησε ο Χαβιέρ Ζανέτι, όπως ανακοίνωσε ο ιταλικός σύλλογος.

«Νερατζούρι» για μια... ζωή θα είναι ο Χαβιέρ Ζανέτι, καθώς ήρθε σε συμφωνία με τη διοίκηση της Ίντερ για μονοετή επέκταση του συμβολαίου του. 

Αν και πολλοί είπαν πως μπήκε ένα άδοξο τέλος στην πολυετή καριέρα του «αιώνιου» αρχηγού του συλλόγου, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στον αχίλλειο τένοντα, εκείνος δεν φαίνεται διατεθειμένος να σταματήσει, επεκτείνοντας το συμβόλαιό του που έληγε στο τέλος του Ιουνίου. 

Σε ένα σύντομο βιογραφικό, βρίσκεται στο Μιλάνο από το 1995, έχει κατακτήσει πέντε πρωταθλήματα, τέσσερα Coppa Italia, τέσσερα Σούπερ Καπ, ένα Τσάμπιονς Λιγκ, ένα ΟΥΕΦΑ, ένα ΟΥΕΦΑ Σούπερ Καπ και ένα παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ίντερ: 

«Η Ίντερ είναι υπερήφανη να ανακοινώσει πως ο Χαβιέρ Ζανέτι ανανέωσε για ακόμη έναν χρόνο. Εδώ τι είπε ο αρχηγός της ομάδας μας από το τηλέφωνο: Πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον σύλλογο για την πίστη που μου έδειξε. Μιλήσαμε λεπτομερώς για τον τραυματισμό μου και αποφασίσαμε να προχωρήσουμε για ακόμη μία χρονιά. Έδειξαν ότι πιστεύουν σε εμένα και το πάθος μου για την Ίντερ. Ελπίζω πως θα τους ανταμείψω στο γήπεδο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης όλους τους οπαδούς που μου εξέφρασαν την αγάπη τους τις προηγούμενες εβδομάδες και με όλες του τις πράξεις έδειξαν πως θα είναι δίπλα μας και την επόμενη χρονιά. Κάνω τα πάντα για να επιστρέψω δυνατός και υγιής και να είμαι έτοιμος για τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου».

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου