Σελίδες

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Σακίρα: «Θα θηλάζω το γιο μου μέχρι να πάει στο Πανεπιστήμιο»


Δεν μπορεί να σταματήσει να θηλάζει το γιο της, Μίλαν η Σακίρα!
Η όμορφη μανούλα σε πρόσφατη συνέντευξη της μίλησε για το γιο της και το πόσο έχει αλλάξει η ζωή της μετά τον ερχομό του . ««Ο θηλασμός είναι μια από τις ωραιότερες εμπειρίες της ζωής μου! Το λατρεύω και δεν μπορώ να σταματήσω να το κάνω! Νομίζω πως θα συνεχίσω να θηλάζω το γιο μου μέχρι να πάει Πανεπιστήμιο. Είμαι εθισμένη!», είπε και συνέχισε: «Νόμιζα πως θα ήμουν μανιακή με τον έλεγχο, επειδή έτσι είμαι με τα τραγούδια και την καριέρα μου. Αλλά με το γιο μου, είμαι τόσο χαλαρή. Είναι έκπληξη αυτό για όλους μιας και νόμιζαν πως θα είμαι μια από αυτές τις υστερικές μητέρες. Αλλά τελικά δεν είμαι καθόλου αγχωμένη. Είμαι πάρα πολύ χαλαρή μαζί του!».

freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου