Σελίδες

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Παρουσιάστηκε από την Κατάνια ο Λέτο


Ανυπόμονος να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση και να προσφέρει στη νέα του ομάδα εμφανίστηκε ο Σεμπαστιάν Λέτο κατά την παρουσίαση του από την Κατάνια.

Εδώ και δυο μήνες ήταν γνωστό πως η Κατάνια θα είναι ο επόμενος σταθμός στην ποδοσφαιρική καριέρα του  Σεμπαστιάν Λέτο μες τον πρώτη άσο του Τριφυλλιού να έρχεται σε συμφωνία με τον Ιταλικό σύλλογο.

Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του Λέτο με τον ίδιο να δηλώνει ανυπόμονος να αγωνιστεί και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο νέο του σύλλογο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στην επίσημη παρουσίασή του από την Κατάνια: "Ήταν μια επιλογή που σκέφτηκα πολύ. Δεν είχα περιθώριο αποτυχίας μετά από τόσο καιρό τραυματίας. Με βοήθησε στην απόφασή μου το γεγονός πως υπάρχουν στα αποδυτήρια της ομάδας πολλοί Αργεντινοί και η ομάδα τα πηγαίνει πολύ καλά.

Η Κατάνια στην επόμενη σεζόν μπορεί να βελτιωθεί κι άλλο (σ.σ φέτος τερμάτισε 8η) και ελπίζω με την εμπειρία μου να πάμε ακόμα πιο ψηλά. Όσον αφορά την θέση μου, παίζω στα άκρα είτε δεξιά είτε αριστερά.

Η Κατάνια δεν είναι πισωγύρισμα για μένα αλλά ένα σημαντικό βήμα για τη καριέρα μου γιατί θα παίξω σε ένα μεγάλο πρωτάθλημα όπως το ιταλικό και δουλεύω σκληρά ώστε να είμαι έτοιμος από την πρώτη μέρα».

sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου