Σελίδες

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

«Είμαι ο happy one!»


Τον τίτλο του «happy one» έδωσε στον εαυτό του ο Ζοσέ Μουρίνιο κατά την επίσημη παρουσίασή του ως τεχνικού της Τσέλσι.

Ο Πορτογάλος τεχνικός επέστρεψε από σήμερα και με τη βούλα στο Στάμφορντ Μπριτζ και ερωτηθείς για το αν θεωρεί ακόμα τον εαυτό του ως Special One, εκείνος έδωσε τη χαρακτηριστική ατάκα της συνέντευξης Τύπου κιόλας από το ξεκίνημα: «I am the happy one», δηλαδή «είμαι ο χαρούμενος», τόνισε και συνέχισε λέγοντας: «Είμαι ο ίδιος άνθρωπος με το ίδιο πάθος και παλιότερα. Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι σε έναν σύλλογο και αγαπώ αυτόν τον σύλλογο. Ελπίζω να πετύχω περισσότερα απ' όσα πέτυχα την πρώτη φορά. Η καριέρα μου είναι βασισμένη στην επιτυχία ήταν τα πρώτα λόγια του Μουρίνιο κατά την παρουσίασή του ως νέου τεχνικού της Τσέλσι.

Ερωτηθείς για τις σχέσεις του με τον Ρομάν Αμπράμοβιτς το 2007 όταν ο Ρώσος απέλυσε τον Πορτογάλο τεχνικό από το πόστο του ο Μουρίνιο ανέφερε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα και πως οι σχέσεις τους ποτέ δεν ψυχράνθηκαν. «Ό,τι ακούστηκε δεν ήταν αλήθεια. Ήταν κοινή συναινέσει. Ήταν μια λυπητερή στιγμή, που ωστόσο δεν μετανιώνω. Πλέον περιμένω να δουλέψουμε μαζί κάτω από καλύτερες συνθήκες, δηλαδή με σταθερότητα», ανέφερε ο Μουρίνιο.

Παράλληλα ο Πορτογάλος τεχνικός κάλεσε όλους τους φίλους της Τσέλσι να κρίνουν το έργο του από εδώ και στο εξής, καθώς στα πέντε χρόνια που πέρασαν από τότε που έφυγε από την Τσέλσι ήταν αρκετός καιρός στο να μάθει ακόμα περισσότερα πράγματα. «Οι οπαδοί της Τσέλσι θέλω να με αγαπήσουν για όσα μπορώ να πετύχω από εδώ και πέρα. Νομίζω πλέον πως οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες καθώς όλοι γνωρίζουν τι μπορώ να πετύχω. Η ομάδα διαθέτει εξαιρετικούς οπαδούς, ωστόσο όλοι θέλω να με κρίνουν από εδώ και πέρα. Νομίζω πως είμαι πιο ήρεμος από την πρώτη φορά. Μαθαίνεις από την εμπειρία που αποκτάς», υπογράμμισε ο Ζοσέ.

Οι ατάκες του Μουρίνιο ωστόσο δεν περιορίστηκαν μόνο στον τίτλο του happy one καθώς λίγο πιο μετά αποκάλεσε τον εαυτό του... θαλασσοπόρο! «Είμαι Πορτογάλος. Πάντα μου άρεσαν οι περιπέτειες. Και όπως οι Πορτογάλοι του παρελθόντος πάντα ήμουν θαλασσοπόρος», είπε ο Μουρίνιο, δείχνοντας φανερά εκστασιασμένος από την επιστροφή του στην Τσέλσι.

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου